Гарантія та повернення


Ви завжди можете повернути придбаний в нашому інтернет-магазині товар, якщо він вам не підійшов з яких-небудь причин. Повернення здійснюється протягом 30 днів з дня покупки.

Ми надаємо офіційну гарантію на всі пристрої - 12 місяців. Крім того, ви також можете придбати додаткову гарантію:

+ 200 грн - додаткова гарантія на 24 місяців
+300 грн - додаткова гарантія на 36 місяців


Умови надання гарантійного обслуговування


Гарантійне обслуговування - це безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну (12 місяців), який вказаний в гарантійному талоні останнього. Якщо пристрій не підлягає ремонту (брак виробництва), проводиться його заміна на аналогічний, інше або повернення грошових коштів (індивідуально для кожного гарантійного випадку).

Клієнт може розраховувати на гарантію при наявності заповнених документів, які є підтвердженням здійсненням покупки, тому зберігайте товарний чек до кінця дії гарантії. Також, клієнт повинен мати при собі договірне гарантійне зобов'язання, підписане Покупцем, або ж фірмовий гарантійний талон виробника.

Перед використанням пристрою перевірте його на наявність зовнішніх пошкоджень, уважно ознайомтеся з правилами експлуатації, а також з умовами гарантійного обслуговування.

 

В яких випадках вам можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні?


Сервісний центр може відмовити вам у наданні гарантійного обслуговування, якщо:
  • Гарантійний талон був загублений або в записах є виправлення, які не вносив продавець.
  • Невідповідність серійних номерів комплектуючих і номерів, зазначених в гарантійному талоні.
  • Пошкоджені гарантійні стікери або їх відсутність.
  • Механічні пошкодження (сколи, глибокі подряпини, тріщини, переломи і т.д.).
  • Стерте маркування виробу або нерозбірливий серійний номер.
  • Пристрій має ознаки самостійного ремонту.
  • Пошкодження, отримані в результаті дії вогню, води, хімічних речовин або непереборної сили
  • З ознаками горіння або димлення.
  • Пошкодження, викликані потраплянням всередину сторонніх предметів, комах.
  • Несправності, які виникають внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів.
  • Виходу пристрою з ладу в результаті порушення правил зберігання, транспортування і експлуатації.
  • Неповної комплектації, відсутність документів.
  • У разі необхідності, магазин відправляє пристрій на незалежну експертизу в сертифікований Сервіс-центр виробника, де виробляється висновок про причини несправності.

Заміна виробу проводиться в разі, якщо його неможливо відремонтувати.


Умови обміну та повернення


Покупець може повернути або обміняти товар на протязі 30 календарних днів, якщо:

Виріб не використовувалося;
Збережений товарний вигляд виробу і упаковки;
Є товарний чек.
0 грн.