Огляд особистого кабінету Інтертелеком

16 вересня 2019 р. 18:28
Ви надаєте перевагу безперебійному зв’язку без перешкод у будь-який час доби, звикли підключатися до мережі інтернет в зручний час, а також мати широкі можливості індивідуального підбору тарифного плану? Ведіть прозорий облік своїх витрат і контроль трафіку без особливих зусиль! Створіть Інтертелеком особистий кабінет для легкості та комфортного користування!
Сьогодні ми розповімо про основне призначення, цільові функції та особливості меню віртуального особистого кабінету, а також про його основні переваги. По суті, це персоналізований доступ до основної інформації. Сподіваємося, така опція стане у нагоді новим користувачам і нашим постійним клієнтам.

 

Що таке особистий кабінет?

Компанія Інтертелеком в цілях підвищення якості клієнтського обслуговування пропонує кожному клієнтові зареєструватися в єдиній системі та отримати миттєвий доступ до всіх ваших мобільних рахунків, з дотриманням конфіденційності і потужним захистом персональних даних.






Саме там ви зможете без обов'язкового дзвінка операторові та томливого чекання:
  • Перевіряти баланси на рахунку, що цікавить Вас.
  • Побачити всі бонусні нарахування та тарифікацію, що діє.
  • Відстежити витрачання засобів протягом місяця або за конкретний період.
  • При необхідності змінити тарифний план на вигідніший тощо.






Особистий кабінет — основна ланка системи самообслуговування, яке допомагає зробити максимально прозорим і якісним сервіс компанії Інтертелеком.

Як це виглядає?

Інтерфейс особистого кабінету досить простий, він зрозумілий навіть тим, хто лише почав освоювати премудрощі цифрових технологій. Спершу доведеться зареєструватися в системі, а при повторних входах просто пройти ідентифікацію — за номером телефону або придуманим особисто Вами паролем. До речі, повідомляти його Ви не зобов'язані нікому, навіть операторам зв'язку і продавцям магазинів мобільної техніки. Зберігати пароль чи ні на вашому пристрої (смартфоне, планшеті, ноутбуку) — вирішувати лише Вам.
Після успішного входу відкриється Ваш особистий кабінет, де можна за допомогою вибору потрібних опцій проводити контроль та управління Вашим рахунком.


Особливості та відмінності


Меню сайту приємно приголомшує простотою і наочністю. Основна інформація, яка відображується відразу ж, стосується Ваших особистих даних і досконалих замовлень. Також ви зможете відразу після входу в особистий кабінет:
  • Перевірити правильність відображення логіна (адреси електронної пошти).
  • Перевірити номер контактного телефону (щоб при необхідності відновити втрачений доступ і тому подібне).
  • Вказати основні дані для контактів (ім'я, по батькові, додаткова адреса поштового ящика і ін.).
  • При необхідності - змінити пароль.
Вся основна інформація зібрана в підрозділі «Мої дані». Щоб побачити їх, досить клацнути мишкою на відповідний пункт меню зліва. Якщо ви вибираєте пункт меню «Мої замовлення», то зможете побачити детальну історію здійснення замовлень в нашій компанії. Сюди відносяться наступні види операцій:
  • Вибір і установка Вашого тарифу (з вказівкою дати підключення).
  • Придбання і підключення устаткування (модемів, роутерів, телефонних апаратів тощо).
  • Придбання і установка антен.
  • Купівля аксесуарів і перехідників (з детальним перерахуванням моделей, видів і ін.).
Для уточнення конкретної інформації пропонуємо зв'язатися з нами по номеру, вказаному у верхній частині сайту. Якщо у Вас раптово закінчилися гроші на рахунку, або Ви економите, пропонуємо замовити зворотний дзвінок всього одним клацанням миші!
Тримайте руку на пульсі життя і залишайтеся на зв'язку з Інтертелеком!
0 грн.