Тариф "Безліміт 222"
Рейтинг: 5 (Голосів: 1)

Тариф "Безліміт 222"

Виробник: Интертелеком
В наявності
Бесплатная
доставка

222 грн / 30 днів


Стартовий пакет 3G інтернету від Інтертелеком


​Тарифи

 
Підключення 35
Вартість пакета послуг на 30 днів 222 грн
Пакетний інтернет-трафік 2500 Мб/день
Інтернет до 64 Кбіт/с Безліміт
 
Тарифи вказані в гривнях з урахуванням ПДВ


Зверніть увагу вартість стартового пакету 35 грн. При оформленні замовлення в рахунок буде додана ціна стартового пакета.

Додаткові послуги

 
3G на місяць
 
Додаткові 1000 Мб інтернету на місяць за 20 грн / місяць.

Нічний 3G безліміт
 
Безлімітний 3G інтернет з 00:00 до 08:00 за найвигіднішими умовами.
Вартість підключення - 75 грн / місяць.

Супер 3G на день
 
Вартість 1 ГБ 3G інтернету на день за 5 грн.
Перший місяць використання - безкоштовно!

Батьківський контроль з гнучким управлінням

Безпечний інтернет для дітей на будь-яких пристроях.

Постійна IP адреса

Вартість використання - 75 грн / місяць.

Тарифи вказані в гривнях з урахуванням ПДВ.

Безпечний доступ до закритих інтернет-ресурсу
Можливість організації WEB-серверів, поштових та інших серверів на домашньому або офісному комп'ютері та ін.
 

Розрахунковий період


Розрахунковий період - це термін з 1 по останнє число місяця включно, незалежно від кількості днів у місяці.

Надання послуг відбувається за системою передоплати: абонентську плату за майбутній місяць необхідно вносити заздалегідь, до 1 числа. У разі, якщо 1 числа нового місяця, за який здійснюється оплата, сума на рахунку недостатня для зняття абонентної плати, послуга передачі даних не надається до внесення необхідної суми на рахунок. Якщо абонплата не оплачується протягом певного періоду, надання послуг не відбувається.


Призупинення послуг


У разі якщо ви не використовуєте підключення послуги протягом 9 місяців поспіль (не проявляє абонентську активність *) надання послуг призупиняється. Відновити послуги можна протягом 6 місяців.

* «Абонентська активність" - сплата абонентської плати (або плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента; платний вхідний / вихідний трафік, платні вхідні / вихідні дзвінки, або платні SMS.


Поновлення послуг


Відновити використання послуг можна будь-яким з наступних способів:
  • За телефонами * 750, 0945050750 в системі IVR або за допомогою оператора служби підтримки;
  • Через web-сторінку відновлення при підключенні до мережі Інтернет через обладнання (телефон, смартфон, модем, роутер) з цифровим кодом або абонентським номером, який відновлюється;
  • У ЦОА або дилерів «Інтертелеком».
Поновлення послуг за допомогою web-сторінки можливо для абонентів, у яких на устаткуванні не видалена вихідна операторська інформація: цифровий ідентифікатор, логін і пароль входу в EV-DO.
 

Підключення тарифу

Новим абонентам

 
Підключення до тарифного плану є для фізичних і юридичних осіб на контрактній основі або без контракту.

Підключити тариф можна в будь-якому Центрі обслуговування абонентів або дилерів оператора.


Існуючим абонентам

 
Перехід на тарифний план можливий з будь-яких інтернет-тарифних планів. Вартість переходу - 25 грн з ПДВ при переході з тарифного плану з більшою абонплатою на меншу.

Зміна тарифних планів доступна в Особистому кабінеті (АССА), в будь-якому Центрі обслуговування абонентів або дилерів оператора. Замовлений тарифний план активується з першого числа наступного місяця.
Відгуки про товар (11)
Евгения 27 травня 2019 р. 11:26
Это самый классный тариф для интернета, при котором ты не переживаешь, что ограничен в трафике. Хоть фильмы смотри, хоть в игры играй, хоть стримы пиши
Admin 23 липня 2019 р. 23:39
Доброго вечора,Володимир. Чи використовуєте Ви звнішню антенну для покращення інтернет-зв"язку?
Admin 23 липня 2019 р. 23:43
Доброго вечора,Віктор.Ми намагалися весь цей час не підвищувати тарифи для наших абонентів, незважаючи на те, що інші оператори на ринку це робили. Однак, на поточний момент склалася ситуація, яка змушує і нас реагувати на зміни, що відбуваються на ринку.У зв'язку з економічною складовою - зростанням витрат на обслуговування мережі, які багато в чому мають вагому валютну складову оператор був змушений змінити наповненість ТП. Для кожного клієнта ми маємо особовий підхід та готові для Вас підібрати найліпший варіант,виходячи з Ваших побажань
Admin 23 липня 2019 р. 23:45
Здравствуйте,Виталий.Для более стабильного приёма интернет сигнала рекомендуем воспользоваться внешней усиливающей антенной
Admin 23 липня 2019 р. 23:51
Добрый вечер,Заика Владимир. На рівень надаваємих послуг впливаюьт також іншф об"єктивні фактори, такі як рельєф місцевості, відстань від БС до абонента і т.і. в таких випадках ми радимо використовувати зовнішню антенну для покращення рівня прийому сигнала
Admin 23 липня 2019 р. 23:53
Добрый вечер,Миша.Мы старались все это время не повышать тарифы для наших абонентов, несмотря на то, что другие операторы на рынке это делали. Однако, на текущий момент сложилась ситуация, которая вынуждает и нас реагировать на изменения, происходящие на рынке.Давайте постараемся решить ваш вопрос, и подобрать наиболее подходящее предложение с учетом ваших пожеланий.
Анатолий 2 жовтня 2019 р. 6:32
Почему месяц назад мне хватало 1000 Мб 10-12 часов работы в интернете. Под конец месяца 1000Мб на 4 часа работы в интернете. Перешёл в тариф 222 тоже самое хватает только на 4 часа эти 2500 Мб Самое главное что не скачиваю не закачиваю ничего только просмотр.Надо с вами прощаться граждане шулера. Завысили тарифы. А сейчас режете трафик как вам угодно.
Анатолий 2 жовтня 2019 р. 6:44
Вот только за один отзыв что я вам написал сняло почти 148 Мб
Admin 15 жовтня 2019 р. 18:40
Добрый день, Анатолий! Это невозможно, обратитесь в тех поддержку для решения этого вопроса.
Марина 4 листопада 2019 р. 9:05
Тоже столкнулись с тем, что трафик пропадает, даже при отключеном вай-фай роутере. Стало нехватать ни на что, граждане такие же обманутые, давайте подадим на этого недобросовестного провайдера в суд за обман и воровство нашего с вами пакетного трафика. Коллективный иск - отличный выход из ситуации. Еще пишите жалобы на провайдера в защите прав потребителя. Надо наказывать наглых ворюг!
Admin 15 листопада 2019 р. 20:01
Здравствуйте, Марина! По поводу использованного трафика Вы можете уточнить на гарячей линии 0800750750.
Додати відгук
Оцініть товар:
Додати відгук

0 грн.